söndag 5 augusti 2007

Del 13: Christian Olsson ringde

Sommaren har kommit till Malmö! Vem fan bryr sig?

Christian Olsson ringde mig tidigare idag. Ni minns kanske att han var här och försökte bli kvitt sin trestegsskräck tidigare i veckan?

Han bölade igen och sa att han aldig skulle hoppa tresteg mer. Det var för farligt. Jag sa "skärp dig, din jävla mes!" och det var kanske inte riktigt rätt sak att säga i det läget.

Under samtalet kommer plötsligt Christians harkrankskompis flygande och säger att han vill prata med Christian. Han får luren och sen börjar det där jäkla mumlandet igen! Jag hör bara enstaka ord som "ställ in", "inte", "SM" och "DN-galan". Efter tio minuter lade de på luren.

Under eftermiddagen kom det ett anonymt mail. Ärenderaden innehåll bara ordet "Läs!" och i mailet fanns bara en url. http://www.svd.se/dynamiskt/sport/did_16544365.asp

Ägget jag hittade igår växer. Nu är det fyra centimeter långt.

Jag har snortat peppar som fan sen Hinto försvann. Ni minns kanske att jag sen Hinto Fluss försvann får en kort filmsnutt uppspelad för mina ögon varje gång jag nyser. Idag har jag sett lite grand från toaletten. Det ligger långa, blonda hårstrån i handfatet. Det måste vara en läcker tjej som bor i lägenheten! Jag vill se henne!

Och så har jag äntligen fått satt in ett nytt fönster. Ni minns väl att Anitra (tegel) Steen krossade min ruta för några dagar sedan?

Och så har jag bytt vatten till min piraya Fishy Blubb Blubb.

Nu är jag sugen på palsternacka!


Mmmm... Palsternacka! *dreggel*

Så blev min dag. Inte.

Inga kommentarer: