fredag 3 augusti 2007

Del 9: I huvudet på Hinto Fluss

Hinto Fluss slutade plötsligt att spela Helmut Lotti-skivor i eftermiddags. Jag var mitt uppe i mitt parti dart men kände att jag hade problem med poängräkningen eftersom jag inte hade någon Bull´s eye utan istället två Lotti eye.

Så när Hinto slutade spelade Lotti-skivor slutade jag mitt Lottidartparti.

Tiden gick. Och kom tillbaka igen.

Någon timme senare ringde det på dörren. Jag öppnade.

"Hej, får Hinto komma ut och leka?"

Gud hade sänt en ängel från himlen. En ängel som skulle befria mig från Hinto. Ja, försökte jag säga, men Hinto styrde min mun så att jag istället sa "Nej, Hinto har fått John Malkovich på hjärnan så han måste stanna inne och tänka på honom." Fan ta Hinto Fluss!

Nu har jag inte bara honom på hjärnan utan i och med att Hinto har fått John Malkovich på hjärnan så måste det ju innebära att jag har både Hinto Fluss och John Malkovich på hjärnan och jag som hade tänkt se filmen "I huvudet på John Malkovich" ikväll men det vågar jag ju inte göra nu.

Du har förstört mitt kvällsnöje, din fan!

För övrigt har min salivkarta över Belgien skrumpnat ihop och försvunnit. Jag önskar Belgien kunde göra detsamma...



Så blev min dag. Inte.

Inga kommentarer: