lördag 29 mars 2008

Del 54: Hektisk kväll

Det blev en hektisk kväll igår.

Först ringde Tony Rickardsson och grät ut mot min axel (om man nu kan gråta ut mot någons axel via telefon) efter förlusten i Let´s Dance.
"Jag trodde jag skulle vinna!" snyftade han.
"Vad ska jag göra nu!???"

"Du kan ju alltså ansöka om att få bli programledare för Debatt." sa jag.
"Alla verkar inte helt nöjda med Janne Josefsson heller.

Han tackade och lade på.

Sedan ringde Rögles tränare Peter Johansson och undrade hur laget ska göra för att kunna nå Elitserien i ishockey nästa år med tanke på den dåliga start man fått i kvalserien.

"Börja med att slå Västerås i morgon (läs idag)" svarade jag.
"Sedan fortsätter ni med att vinna resten av matcherna i serien."

Peter tackade och lade på.

Puh! Två samtal på samma kväll, det är jobbigt det.

Idag har jag köpt en massa ris efter att ha läst det här.

Så var min dag. Inte.

Inga kommentarer: