fredag 28 mars 2008

Del 53: Bert Karlsson räddar situationen!

Bert Karlsson ringde mig igår.

"Vad skaru ha för akvariet?" frågade han.
"Akvariet vill jag nog ha kvar, men innehållet kan du få gratis." sa jag
"Perfekt! Då kommer jag hem till dig och äter ikväll."
"Äter?"
"Javisst, det du beskrev är ju en vanlig torsdagsmiddag!"

Så igår kväll satt Bert och slevade i sig fisk i rödvin hela kvällen. När jag berättade att jag skulle köpa en ny piraya svarade han
"Skarunte alls! Uskagöra såhär istället. Billigare."

Sen bytte han ämne.

"Förresten tycker jag det är en jävvla bra låt du skrivit. Jag producerarn gärna åtej!"

Vi får se. Timbaland har också hört av sig så det lutar åt honom.

Nu har Bert rapat för sista gången och åkt hem till sig igen. Akvariet är rent och tomt. Jag saknar Fishy Blubb Blubb v3.0...

Så var min dag. Inte.

Inga kommentarer: