onsdag 30 april 2008

Del 76: Inbrott

Vaknade i morse och upptäckte att ytterdörren stod öppen.
Jag minns inte att jag lämnade den öppen så jag började gå runt i lägenheten och se efter om något saknades.

Upptäckte att mina två nya stolar var borta.

Jag blev så ledsen. Sedan Fishy Blubb Blubb v4.0s tranformering från slemblobb till lemur (nej, han har inte blivit lemur, han är fortfarande en slemblobb, men hans kropp har antagit formen av en lemur) hade vi haft många timmars samtal om livet i de där stolarna. Och nu hade något våldfört sig på min lägehet och mina stolar!

Jag blev så arg att jag började läsa bruksanvisningen till TVn för att lugna ner mig. Fick reda på att man med en enkel knapptryckning kan ändra kanal. Tjoho! Nu slipper jag titta på SVT1 hela tiden!

Nyss kom Fishy Blubb Blubb v4.0 uttravande och sa att det saknades 13 bollar i hans bollhav...

Jävla tjuvjävlar!

Så var min dag. Inte.

Inga kommentarer: