måndag 7 april 2008

Del 65: Min nya vän Fishy Blubb Blubb v4.0

Ted kom över med Fishy Blubb Blubb v4.0 som han lovade så nu har en ny gäst flyttat in i mitt akvarium.

Jag behövde inte alls betala särskilt mycket för honom heller. Det var nämligen så här att när Zübeyedes pappa kom och hämtade sin taxi och såg hur jag hottat upp den åt honom, så blev han eld och lågor och tackade mig och frågade om det fanns något han kunde göra åt mig som tack för sin nya taxi v2.0.

"Ja, det är en liten sak faktiskt." sa jag.
"Skulle du kunna ta ut min kompis Ted på en tur runt Malmö och visa honom våra sevärdheter. Du vet; Hyllie vattentorn, Turning Torso, vägarbetena..."

Det gjorde han gärna, sa han.

Så när Ted kom och lämnade Fishy Blubb Blubb v4.0 så lyckades jag sälja in en sightseeingtur med en av Sveriges mest kända dokusåpa-pappor som chaufför.

Av någon anledning så gillade Ted upplägget och godtog detta som betalning.

Resten av helgen satt jag och försökte prata med Fishy Blubb Blubb v4.0 men han verkar lite blyg än så länge.

Så var min dag. Inte.

Inga kommentarer: