fredag 25 juli 2008

Del 99: Systrarna Gustafsson!!?



När jag läste Svenska Dagbladet idag fick jag syn på en mycket porträttlik bild av Gamla Fula Fru Gustafsson!

Plötsligt blev allting så logiskt! Hennes stora huvud, grönbrunaktiga hud, det flygande tefatet på hennes parkeringsplats...

Jag tror inte längre det var några bärande väggar som gjorde att min och systrarnas lägenhet kollapsade. Jag tror inte heller längre att det var slumpen som gjorde att just jag kidnappades. Allt är så klart en konspiration! NASA upptäckte systrarna Gustafsson och bestämde sig för att eliminera dem.

Plötsligt känner jag en enorm skuld. Varför förstod jag inte? Varför hjälpte jag dem inte? Deras tefat som alltid stod på parkeringen, var förstås sönder! De kunde inte ta sig hem! Stölden av mina stolar var så klart inget bus. De försökte så klart använde dem som parabolantenner för att försöka ta kontakt med sin egen värld. Sen kom NASA och la sin stora näsa i blöt!

Förlåt, alien-systrar! Allt är förlåtet!

Så var min dag. Inte.

Inga kommentarer: